חזור

פתח ווצאפ
אהבות אסורות, תככים ומזימות - סיור בזכרון יעקב

הקופון מומש!

המחיר המוצג הינו המחיר לאחר ההנחה

חזור לרשימת הפעילויות

הזמנתך התקבלה בהצלחה!

להלן הפרטים:

שם הפעילות:
דגדג
תאריך הפעילות:
שדגגש
שעת הפעילות:
שדגדשג
מספר כרטיסים:
שדגדשג
שולם סכום של:
שדגדשג
שם מלא:
שדגגד
טלפון:
שדג
אימייל:
שדגדש

ברגעים אלה ממש נשלח אליך מייל עם פרטי הרכישה, קוד השובר ופרטים ליצירת קשר עם צהלה ברוש על מנת לתאם את מועד הפעילות.
במידה והמייל לא מגיע, יש לבדוק בתיקיית הספאם.

ברגעים אלה ממש נשלח אליך מייל עם פרטי הרכישה.
חשוב לבדוק שהמייל הגיע כי יש בו פרטים חשובים נוספים!
במידה והמייל לא מגיע, יש לבדוק בתיקיית הספאם.

רכישת כרטיסים ושוברים:

2 כרטיסים
אחרונים
מחיר לאדם: 140
100
פתח ווצאפ

תהליך הרכישה יתאפס בעוד: 10:00

מינימום 10 משתתפים לקיום הפעילות בכל מקרה של ביטול ע"י הלקוח, יוחזר התשלום בניכוי 5% או 100 ₪ , הנמוך מביניהם דמי טיפול.

פעילות פרטית? הזמנה לקבוצה גדולה?
לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית
ממליצים באהבה
"בוקר טוב למדריכה המשקיעה, כל כך נהניתי מההדרכה אתמול. חוויתי את העבר של זכרון יעקב מתוך הכרות עם הדמויות. את פשוט עשית במשך השנים עבודת מחקר מעמיקה והבאת אלינו את הסיפור המרתק. יצאתי מהסיור בתחושת וואו וקמתי הבוקר בהרגשה כייפית. פשוט אלופה. תודה"
- חני לוי קליף -

מתאים לגילאים: 16 ומעלה

איפה נפגשים? זכרון יעקב

אהבות אסורות, תככים ומזימות – סיור בזכרון יעקב

הסודות הכמוסים של זכרון יעקב מתאים ליום כיף וגיבוש

״אם לא היתה משפחת אהרונסון כדי לצבוע את לחייה האפרוריות של המושבה הזו – היה צריך להמציא אותה״ (נאווה מקמל עתיר)..

סיור סמטאות וחצרות, סיפורי אהבה ובגידה, דמויות סוערות ומלאות תשוקה.. סיפורים קטנים שרק המקומיים מלחששים מדור לדור ורק מדריך מקומי ידע ללקט את פירורי הרכילות.

הסיור בהדרכת צהלה ברוש, מורת דרך מוסמכת תושבת זכרון יעקב שתיקח אתכם למסע בזמן אל ימי עלייה ראשונה דרך סיפורים פיקנטיים ברוח ימי עלייה ראשונה.

חצרות איכרים / חצר מקורית בה חיה אחת ממשפחות המייסדים הראשונות בזכרון יעקב, החצר הינה מוזיאון פתוח ובה כלי עבודה, כלי מטבח ועוד מחיי היום-יום של האיכרים.

חצר הרשקוביץ / כשהזוג הרשקוביץ מחליט שחקלאות זה לא בשבילו הוא בונה מלון דרכים בלב המושבה.. מי היו אורחי המלון? היכן התאכסנו ומי הכין להם את האספרסו בבקר?

בית אהרונסון / בו הזמן עצר מלכת ברגע בו אבשלום הרומנטיקן נורה ונעלם במדבר ואילו רבקה ארוסתו המשיכה לחכות לו בשמלת כלה לבנה עד יום מותה. (ללא כניסה למוזיאון)

בריכת בנימין / המבנה השונה והמוזר במושבה מתאר אפיזודה בלתי רגילה בחיים רצופי ייסורים של האיכרים מול עול הפקידים כפי שמתואר בספרה המפורסם של שולמית לפיד.

בית המוכתר / מושבה שלרומנים שומרי מצוות ופתאום בית המוכתר… מי היה המוכתר ומה תפקידו ומדוע רק הוא זכה לבית בן שתי קומות? דוגמה מרהיבה לשימור במושבה.

אתרים היסטוריים מראשית ימי המושבה / חצר המוכתר, בית כנסת אוהל יעקב, הדיפו, גן טיול ובית הפקידות המשמש כיום כמוזיאון העלייה הראשונה.

 

** הסיור מותנה בהרשמת מינימום 10 משתתפים

צהלה ברוש – מורת דרך מוסמכת תושבת זכרון יעקב

צהלה ברוש, מורת דרך מוסמכת ותיקה בעלת תואר שני באקולוגיה, מתגוררת בזכרון יעקב, מכירה מקרוב את משפחות המייסדים בזכרון יעקב ומספרת את הסיפור שמאחורי הקלעים..

בסיורי האיכות של צהלה הצוותים עוברים חוויה מגבשת וקלילה של יציאה משגרת העבודה , תחרות ספורטיבית תוך כדי משחק וביצוע משימות, פינוקים וטעימות, סיורי ברים ואלכוהול, יקבי בוטיק ייחודיים ולא מוכרים ועוד.

חוייה אחרת!!

בסיורים שלנו ההדרכה מותאמת אישית לקהל היעד: סיורי חוויה לצוותי היי-טק וסיורי תוכן למבוגרים, סיורי יום-הולדת ובני מצווה בעקבות חידות ומשימות, וסיורים לכל המשפחה עם חוויה היסטורית-ערכית שתישאר אתכם גם אחרי.

הסיורים מודרכים ע״י מורי דרך מוסמכים בלבד ובקבוצות קטנות ואיכותיות. הסיורים בזכרון יעקב, בנימינה, כרם מהר״ל ורחבי הכרמל נבנו בקפידה, ומתוך היכרות אישית עם בני המקום, עם נשים מעניינות ועם מייסדים שהקימו את המושבות בשילוב גלריות ואומנות, סמטאות קסומות וחצרות נחבאות.

הזמן עכשיו