חזור

פתח ווצאפ
סדנת קווילינג - יצירה בגלגולי נייר

הקופון מומש!

המחיר המוצג הינו המחיר לאחר ההנחה

חזור לרשימת הפעילויות

הזמנתך התקבלה בהצלחה!

להלן הפרטים:

שם הפעילות:
דגדג
תאריך הפעילות:
שדגגש
שעת הפעילות:
שדגדשג
מספר כרטיסים:
שדגדשג
שולם סכום של:
שדגדשג
שם מלא:
שדגגד
טלפון:
שדג
אימייל:
שדגדש

ברגעים אלה ממש נשלח אליך מייל עם פרטי הרכישה, קוד השובר ופרטים ליצירת קשר עם אמילי פאטל על מנת לתאם את מועד הפעילות.
במידה והמייל לא מגיע, יש לבדוק בתיקיית הספאם.

ברגעים אלה ממש נשלח אליך מייל עם פרטי הרכישה.
חשוב לבדוק שהמייל הגיע כי יש בו פרטים חשובים נוספים!
במידה והמייל לא מגיע, יש לבדוק בתיקיית הספאם.

רכישת כרטיסים ושוברים:

2 כרטיסים
אחרונים
מחיר למבוגר: 180
מחיר לילד: 160
100
פתח ווצאפ

תהליך הרכישה יתאפס בעוד: 10:00

מינימום משתתפים - 3 איש. במידה ולא יהיה מינימום נרשמים, בעלת הסטודיו שומרת לעצמה זכות החלטה לביטול, דחייה או קיום הסדנה. בכל מקרה של ביטול ע"י הלקוח, יוחזר התשלום בניכוי 5% או 100 ₪ , הנמוך מביניהם דמי טיפול.

פעילות פרטית? הזמנה לקבוצה גדולה?
לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית
ממליצים באהבה
"חיפשתי סדנא ליום ההולדת ה16 של הבת שלי. הגעתי לאמילי המקסימה שהכירה לנו את עולם גלגולי הנייר. הייתה סדנא מלמדת נעימה ועם הרבה הסברים מעניינים. יצאנו עם יצירות מקסימות. ממליצות מאוד תודה מיכל והילה"
- מיכל ת. 7.4.22 -

מתאים לגילאים: מגיל 7 ומעלה

איפה נפגשים? שי עגנון 8, קריית מוצקין

אתם אוהבים יצירה ומתחשק לכם ללמוד משהו חדש?
הצטרפו לסדנת קווילינג – סדנת יצירה בגלגולי נייר!

בסדנה ניצור כרטיס ברכה או תמונה מקורי\ת תוך כדי לימוד הטכניקה מהצד הראשון. נגלגל, נדביק, נדבר, נצחק ופשוט נהנה מאווירה יצירתית ומשפחתית עם כוס קפה ועוגיות בית בצד.

הסדנאות מתאימות למבוגרים ולילדים (מומלץ מגיל 7) ומועברות בקבוצות קטנות, כך שכל אחד מקבל יחס אישי וחוויית יצירה מיוחדת. אורך הסדנה כשעתיים. הסדנה כוללת את כל החומרים וכיבוד קל, אז כל מה שנשאר לכם זה לבוא עם מצב רוח יצירתי וחשק ליצור 🙂

קווילינג זו אמנות גלגולי נייר שייכת לתחום ריפוי בעיסוק ומתפתחת מוטוריקה עדינה, יצירתיות וביטוי עצמי. כך שתוכלו ליהנות לא רק מהתוצאה אלא גם מהתהליך.

ניתן להזמין סדנה פרטית בביתכם במידה ומתאספת קבוצה (בתיאום מראש). הסדנה יכולה להיות בילוי מושלם ליום הולדת, מפגש משפחתי, ערב חברות או כל אירוע חגיגי אחר. הסדנה תמלא לכם את היום בחווית יצירה מיוחדת וצבעונית.

בעזרת קווילינג ניתן ליצור כרטיסי ברכה, תמונות קיר, קופסאות תכשיטים, בובות תלת מימדיות ועוד מלא דברים יפים ושימושיים לבית ולמשרד. בסטודיו תוכלו להתרשם מדוגמאות ולקבל השראה להמשך היצירה ואף לפנק את עצמכם במתנה מקורית.

בסוף הסדנה תוכלו לרכוש ערכת יצירה ראשונית ולהמשיך ליצור באופן עצמאי גם בבית.

 

 

שלום 🙂

שמי אמילי פאטל ואני בעלת הסטודיו Paper Piece – סטודיו ליצירה בגלגולי נייר. גלגולי נייר או קווילינג (בלועזית) זו היא טכניקה של גלגול נייר שהתפתחה בתקופת הרנסאנס במרכז אירפה. בעזרת קווילינג ניתן ליצור כרטיסי ברכה, תמונות קיר, בובות, תכשיטים ועוד מלא דברים יפים ושימושיים לבית ולמשרד. ניתן לייחס את קווילינג לטכניקה של טרפיה באומנות. היא מאפשרת להרגע, להתמקד בפרטים ולהביע את עצמך דרך היצירה. כמו כן קווילינג מפתחת מוטוריקה עדינה שאחראית על הקשר בין הגוף למוח.

אני אמנית ומנחת סדנאות קווילינג מזה שש שנים. בסטודיו אני מעבירה סדנאות וחוגים בגלגולי נייר למבוגרים וילדים. הסטודיו נמצא בקרית מוצקין, אבל אני מתארחת עם הסדנאות בכל הארץ, כך שניתן להזמין סדנה פרטית אצלכם בבית במידה ומתאספת קבוצה (בתיאום מראש).

ולסוף כמה מילים על דרכי לעולם הקווילינג

 

התחלתי את דרכי בתחום האמנות עוד מביה"ס. למדתי אמנות כמקצוע מוגבר והיו לי מורות נפלאות. הן היו הראשונות שהכווינו, תמכו,עודדו ואפשרו לי להרגיש את הזיקה לאמנות.

אמנם היו סטיות בדרך, כך שלא מייד הגעתי לעסוק באמנות. סיימתי תואר במשאבי אנוש ואף עבדתי בתחום תקופה. אבל ככל שהזמן עבר הרגשתי איזשהוא דחף פנימי ליצור, להביע את עצמי, לשנות. וכך התחיל המסע שלי בעולם האמנות. הרגשתי שאני רוצה משהו חדש, משהו שלא ניסיתי עד כה. חיפשתי דרך שבא אוכל לבטא את עצמי. ותמיד כשמחפשים טוב טוב, בסוף מוצאים

ראיתי עבודת קווילינג של אחד האמניות הגדולות ופשוט התאהבתי בטכניקה. התחלתי ללמוד באופן עצמאי, דרך ניסוי וטעייה, עד שנכנסתי עמוק לעולם של גלגולי נייר. המשכתי לירידים ופסטיבלים, תערוכות אמנות בגלריות ומוזיאונים ולבסוף פתחתי סטודיו ליצירה בשם Paper Piece (פייפר פיס) שפירושו חתיכת נייר.
בסטודיו מתקיימים באופן קבע סדנאות וחוגים בקווילינג למבוגרים וילדים. כמו כן זה המקום שבו אני עובדת ויוצרת ומציעה את העבודות שלי למכירה. ניתן למצוא כאן תכשיטים, תמונות קיר, בובות, מוביילים, כרטיסי ברכה ועוד. כל המוצרים עשויים מנייר בטכניקת קווילינג עם המון אהבה וסבלנות. המוצרים מגיעים באריזה יפה עם תעודת אחריות לשנה.
בנוסף אשמח ליצור עבודה אישית במיוחד בישבילך. זה יכול להיות תמונת שם לחדר של הילד, שלט לדלת או מתנה לחתונה. בעצם כל דבר שתרצו, כי באמנות אין גבולות
כמו כן ניתן לרכוש בסטודיו ערכת קווילינג שכוללת את כל הציוד והחומרים הדרושים לתחילת העבודה.

 

אני מזמינה את כולכם לבקר בסטודיו ולהשתתף בסדנאות קווילינג.

הסטודיו פתוח בימים א' – ה' בין השעות 9:00-18:30 וביום ו' בין השעות 9:00-15:30.
תרגישו חופשי להיתקשר או לכתוב הודעה.

באהבה
אמילי פאטל
054-8123518
mail.paperpiece@gmail.com

 

 

 

הזמן עכשיו