חזור

פתח ווצאפ
סיור ארכיאולוגי בהר הבית

הקופון מומש!

המחיר המוצג הינו המחיר לאחר ההנחה

חזור לרשימת הפעילויות

הזמנתך התקבלה בהצלחה!

להלן הפרטים:

שם הפעילות:
דגדג
תאריך הפעילות:
שדגגש
שעת הפעילות:
שדגדשג
מספר כרטיסים:
שדגדשג
שולם סכום של:
שדגדשג
שם מלא:
שדגגד
טלפון:
שדג
אימייל:
שדגדש

ברגעים אלה ממש נשלח אליך מייל עם פרטי הרכישה, קוד השובר ופרטים ליצירת קשר עם דר דויד גורביץ על מנת לתאם את מועד הפעילות.
במידה והמייל לא מגיע, יש לבדוק בתיקיית הספאם.

ברגעים אלה ממש נשלח אליך מייל עם פרטי הרכישה.
חשוב לבדוק שהמייל הגיע כי יש בו פרטים חשובים נוספים!
במידה והמייל לא מגיע, יש לבדוק בתיקיית הספאם.

רכישת כרטיסים ושוברים:

2 כרטיסים
אחרונים
מחיר לאדם: 90
100
פתח ווצאפ

תהליך הרכישה יתאפס בעוד: 10:00

מינימום 10 משתתפים בכל מקרה של ביטול ע"י הלקוח, יוחזר התשלום בניכוי 5% או 100 ₪ , הנמוך מביניהם דמי טיפול.

פעילות פרטית? הזמנה לקבוצה גדולה?
לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית
ממליצים באהבה
"סיור מרתק! דר' גורביץ' חי את החומר והוא מעביר סיור ברמה גבוהה, סיור שהוא גם מעמיק ומחדש וגם מעניין ביותר. השילוב של איש מקצוע עם מקום מרתק, מלא מסתורין והיסטוריה כמו הר הבית, הוא שילוב מושלם לסיור מומלץ ביותר."
- מירי, 1.3.2021 -
"דוד איש נעים הליכות,בעל ידע מעמיק בתחומו וכן בדברים הקשורים בהרבה מעל הממוצע. הדרכתו ברורה ,נעימה ומדגישה זוויות חדשות על הנושאים גם כשהם כבר מוכרים. הוא משתמש ביעילות בעזרים שונים תוך הדרכתו - דבר שעוזר ומעלה את רמת ההדרכה. ממליץ בחום על השתתפות בהדרכותיו ומודה על אלה שהשתתפתי בהן. "
- חיים צוק, 15.11.2021 -

משך הפעילות: 4 שעות דקות דקות

מתאים לגילאים: סיור מבוגרים. בני נוער שמתעניינים יכולים להצטרף.

איפה נפגשים? שער האשפות

מעוניינים להכיר את הסודות של המקום המרתק במזה"ת?
בסיור ייחודי נתמקד בארכיאולוגיה שמתחת לפני השטח של הר הבית, האתר הקדוש ביותר ליהדות והמקום השלישי בקדושתו לאיסלאם. אנחנו נסייר בין פאר האדריכלות המוסלמית – כיפת הסלע ומסגד אל-אקצה – ונתמקד בהבנת הממצאים שחבויים מתחת לרחבה. באמצעות עדויות שאספו החוקרים בעבר, כשהצליחו להסתנן אל החללים התת-קרקעיים של ההר, נדבר על מערכות המים מימי הבית השני ששירתו את המקדש ועל מעברים והחומות הקדומות שחבויים מתחת לרחבה. נכיר את המחלוקות במחקר בנושא איתור הנקודה המדוייקת שבה עמד מבנה המקדש. את הסיור נסיים מחוץ להר הבית, שם נגלה בריכות מים ענקיות שהן עדות לתנועת העלייה לרגל היהודית לבית השני.


מדריך הסיור: הארכיאולוג ד"ר דויד גורביץ'.  ד"ר גורביץ' חוקר את מערכות המים של ירושלים בימי הבית השני והקשר שלהן לעליה לרגל למקדש.


הערה: אין בעיה ביטחונית לקיים את הסיור. הר הבית בימים אלה שקט מאוד, הפקחים לא מתעניינים כלל במטיילים וכדאי לנצל את ההזדמנות כל עוד אין קבוצות תיירים שיוצרות תורים.

ד"ר דויד גורביץ' הוא חוקר ירושלים, ארכיאולוג ומורה-דרך. הוא חוקר את ירושלים בימי הבית השני ואת ההיסטוריה של המאה ה-19 בעיר. שימש בעבר כאחראי על ניהול היחסים הדיפלומטיים של עיריית ירושלים עם המוסדות הנוצריים הבינלאומיים.

הזמן עכשיו