חזור

פתח ווצאפ
סיור בלשי: חיו ומותו של זייפן העתיקות ו. שפירא

הקופון מומש!

המחיר המוצג הינו המחיר לאחר ההנחה

חזור לרשימת הפעילויות

הזמנתך התקבלה בהצלחה!

להלן הפרטים:

שם הפעילות:
דגדג
תאריך הפעילות:
שדגגש
שעת הפעילות:
שדגדשג
מספר כרטיסים:
שדגדשג
שולם סכום של:
שדגדשג
שם מלא:
שדגגד
טלפון:
שדג
אימייל:
שדגדש

ברגעים אלה ממש נשלח אליך מייל עם פרטי הרכישה, קוד השובר ופרטים ליצירת קשר עם דר דויד גורביץ על מנת לתאם את מועד הפעילות.
במידה והמייל לא מגיע, יש לבדוק בתיקיית הספאם.

ברגעים אלה ממש נשלח אליך מייל עם פרטי הרכישה.
חשוב לבדוק שהמייל הגיע כי יש בו פרטים חשובים נוספים!
במידה והמייל לא מגיע, יש לבדוק בתיקיית הספאם.

רכישת כרטיסים ושוברים:

2 כרטיסים
אחרונים
מחיר לאדם: 95
100
פתח ווצאפ

תהליך הרכישה יתאפס בעוד: 10:00

נפגשים מחוץ לשער יפו בירושלים. הסיור הוא רגלי. יש להביא 10 ש"ח במזומן כדי כניסה לאתרים. בכל מקרה של ביטול ע"י הלקוח, יוחזר התשלום בניכוי 5% או 100 ₪ , הנמוך מביניהם דמי טיפול.

פעילות פרטית? הזמנה לקבוצה גדולה?
לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית
ממליצים באהבה
"ממליצים בחום על סיור מודרך בירושלים עם הארכיאולוג ומורה הדרך ד"ר דוד גורביץ. הוא בעל ידע עצום בכל הקשור לירושלים, לארכיאולוגיה ולהיסטוריה שלה, לרבות סיפורים פיקנטיים ומיוחדים, וכישרון לספר אותם בצורה מרתקת ביותר. לקחנו איתו סיור פרטי בעקבות סיפורו של סוחר/זייפן העתיקות מוזס שפירא. הסיור התקיים בעיר העתיקה ומחוצה לה. הוא הוליך אותנו למקומות נסתרים מן העין שמעולם לא היינו בהם למרות טיולינו הרבים בעיר, והזמן שבילינו במחיצתו עבר ביעף. "
- תמי אופיר, מרץ 2021 -
"סיור ירושלמי עם סיפור מסגרת מעניין ומפתיע. דויד בעל ידע רב וסבלנות, מכיר היטב את החומר ומעביר את ההנאה שיש לו מהנושא ומהעיר. הסיור הוא סיור עומק למי שכבר מכיר את ירושלים ומחפש להכיר עוד קצת"
- מירי, דצמבר 2020 -

מתאים לגילאים: 16 ומעלה

איפה נפגשים? שער יפו, ירושלים

סיור בלשי: מותו המוזר של זייפן העתיקות ו. שפירא

קיץ של שנת 1883. המון רב גודש את שערי המוזיאון הבריטי בלונדון. לקהל הנרגש מוצגות מגילות אמיתיות שנכתבו על-ידי משה רבנו. התקשורת הבריטית חוגגת את ניצחון האומה במירוץ אחר הארכיאולוגיה המקראית. בחסות המלכה ויקטוריה הוקמה מגבית כדי לרכוש את המגילות בלא פחות מ-1,000,000 ליש"ט. גיבור היום הוא מגלה המגילות מירושלים – וילהלם שפירא. הכל כבר היה מוכן להעברת הכסף עד שברגע האחרון…

זוהי רק הקדמה לפרשה המוזרה שטילטלה את ירושלים ואירופה כולה במאה ה-19.
רוצים לדעת מה קרה שם באמת? מי היה וילהלם שפירא, חוקר רציני או נוכל בלתי רגיל?

בסיור ייחודי זה נצא להתחקות אחר תחנות בחייו ומותו. הסיור יתמקד באיזור הרובע הנוצרי ומחוץ לחומות. נבקר בכנסיית המומרים, נחפש את החנות שפתח הגיבור של הפרשה לממכר עתיקות, נבדוק כיצד נוצרה התחרות בין המעצמות להשגת הממצאים "המקראיים" ונמצא את סופו המפתיע של הסיפור בבית מפואר.


מדריך הסיור הוא הארכיאולוג ד"ר דויד גורביץ' שחוקר את ירושלים. ד"ר גורביץ' הוא מורה-דרך ומדריך סיורי תוכן מקצועיים. במחקריו עוסק בהיסטוריה של ראשית המחקר הארכיאולוגי במאה ה-19 בארץ ישראל.

ד"ר דויד גורביץ' הוא חוקר ירושלים, ארכיאולוג ומורה-דרך. הוא חוקר את ירושלים בימי הבית השני ואת ההיסטוריה של המאה ה-19 בעיר. שימש בעבר כאחראי על ניהול היחסים הדיפלומטיים של עיריית ירושלים עם המוסדות הנוצריים הבינלאומיים.

הזמן עכשיו