חזור

פתח ווצאפ
סיור מודרך במוזיאון האדם הקדמון

הקופון מומש!

המחיר המוצג הינו המחיר לאחר ההנחה

חזור לרשימת הפעילויות

הזמנתך התקבלה בהצלחה!

להלן הפרטים:

שם הפעילות:
דגדג
תאריך הפעילות:
שדגגש
שעת הפעילות:
שדגדשג
מספר כרטיסים:
שדגדשג
שולם סכום של:
שדגדשג
שם מלא:
שדגגד
טלפון:
שדג
אימייל:
שדגדש

ברגעים אלה ממש נשלח אליך מייל עם פרטי הרכישה, קוד השובר ופרטים ליצירת קשר עם מוזיאון האדם הקדמון על מנת לתאם את מועד הפעילות.
במידה והמייל לא מגיע, יש לבדוק בתיקיית הספאם.

ברגעים אלה ממש נשלח אליך מייל עם פרטי הרכישה.
חשוב לבדוק שהמייל הגיע כי יש בו פרטים חשובים נוספים!
במידה והמייל לא מגיע, יש לבדוק בתיקיית הספאם.

רכישת כרטיסים ושוברים:

2 כרטיסים
אחרונים
מחיר למבוגר: 25
מחיר לילד: 20
פתח ווצאפ

תהליך הרכישה יתאפס בעוד: 10:00

*במידה ואין זמינות כרטיסים ביום ושעה שבחרתם יש אפשרות להתקשר למוזיאון ולהרשם טלפונית ללא תשלום מראש. **המוזיאון שומר לעצמו את הזכות במקרים מיוחדים לשנות את התאריך או השעה של הביקור, ולעדכן את הרוכשים. *יש אפשרות אחרי הרכישה לשנות את היום או השעה טלפונית על בסיס מקום פנוי. בכל מקרה של ביטול ע"י הלקוח, יוחזר התשלום בניכוי 5% או 100 ₪ , הנמוך מביניהם דמי טיפול.

פעילות פרטית? הזמנה לקבוצה גדולה?
לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

מתאים לגילאים: 5 ומעלה

איפה נפגשים? קיבוץ מעיין ברוך

סיור מודרך במוזיאון האדם הקדמון

מוזיאון האדם הקדמון בקיבוץ מעין ברוך מציע הזדמנות ייחודית ומרתקת להיחשף לאורח חייו ושלבי התפתחותו של האדם בתקופה הפרהיסטורית. במוזיאון מוצג אוסף פרהיסטורי מגוון ונדיר שנאסף בעמק החולה, ומכיל מגוון פריטים עתיקים החל מלפני 780,000 שנה כגון, כלי עבודה, שלדים, פסלים ותכשיטים, ביניהם פריטים נדירים כגון עצמות הכלב המבוית הקדום ביותר שנמצא בעולם.

המוזיאון מכיל בנוסף אוסף מרתק של כלים שנאספו מחברות ושבטים בני זמננו ברחבי העולם, ביניהם כלי ציד, כלי בית, מלכודות, בגדים, ועוד. כלים אלו מעוררים התפעלות ומצביעים על אפשרויות הקיום בעולם טבעי כמו בתקופות הקדומות.
בתיאום מראש ניתן להזמין פעילויות לקבוצות גדולות וקטנות, ימי הולדת במוזיאון, סדנאות מלאכות עתיקות, כגון קליעה ,הדלקת אש, סיתות צור.

מוזיאון האדם הקדמון בקיבוץ מעיין ברוך הוקם בידיו של אמנון אסף, פלמחניק, חקלאי, קיבוצניק וארכיאולוג אוטודידקט. המוזיאון מבוסס על עשרות אלפי הממצאים הפרהיסטוריים שאסף אמנון באתרים הפרהיסטוריים בעמק החולה, אתרים שאת רובם גילה בעצמו.

המוזיאון שוכן במבנה ייחודי שעיצב אמנון אסף והוקם בשנות השמונים של המאה העשרים. המבנה המדמה מערה מכיל שני אגפים עיקריים – האגף הפרהיסטורי והאגף האתנוגרפי.

האגף הפרהיסטורי מוקדש להצגת האתרים הפרהיסטוריים מעמק החולה. מוזיאון האדם הקדמון הוא בית לאוסף העשיר והייחודי של ממצאים ארכיאולוגיים המייצגים את פרק הזמן שבין יישובו הראשון של העמק לפני כמעט מיליון שנה ועד לסיומה של הפרהיסטוריה עם ראשית ההיסטוריה והופעת הערים הראשונות של תקופת הברונזה.

הזמן עכשיו