חזור

פתח ווצאפ
סיור משוררות – כותבות הכל במכחול

הקופון מומש!

המחיר המוצג הינו המחיר לאחר ההנחה

חזור לרשימת הפעילויות

הזמנתך התקבלה בהצלחה!

להלן הפרטים:

שם הפעילות:
דגדג
תאריך הפעילות:
שדגגש
שעת הפעילות:
שדגדשג
מספר כרטיסים:
שדגדשג
שולם סכום של:
שדגדשג
שם מלא:
שדגגד
טלפון:
שדג
אימייל:
שדגדש

ברגעים אלה ממש נשלח אליך מייל עם פרטי הרכישה, קוד השובר ופרטים ליצירת קשר עם נורית בזל על מנת לתאם את מועד הפעילות.
במידה והמייל לא מגיע, יש לבדוק בתיקיית הספאם.

ברגעים אלה ממש נשלח אליך מייל עם פרטי הרכישה.
חשוב לבדוק שהמייל הגיע כי יש בו פרטים חשובים נוספים!
במידה והמייל לא מגיע, יש לבדוק בתיקיית הספאם.

רכישת כרטיסים ושוברים:

2 כרטיסים
אחרונים
מחיר לאדם: 100
100
פתח ווצאפ

תהליך הרכישה יתאפס בעוד: 10:00

ניתן לבטל עד 48 שעות מתאריך הפעילות בכל מקרה של ביטול ע"י הלקוח, יוחזר התשלום בניכוי 5% או 100 ₪ , הנמוך מביניהם דמי טיפול.

פעילות פרטית? הזמנה לקבוצה גדולה?
לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית
ממליצים באהבה
"בהמשך לביצוע הדרכה אתמול לקבוצת אחיות בירושלים, אנו מבקשים לנצל הזדמנות זאת ולהודות לך בשם חב' אשת תורס וקבוצת האחיות על המקצועיות, הידע והנסיון, האווירה הנינוחה האיכפתיות והמסירות. למרות לוח הזמנים הצפוף... התגובות היו נלהבות מצד משתתפי הסיור... שוב תודה על הכל"
- אשת טורס, מחלקת קבוצות -
"ברצוננו להודות לכם על סיור... ראוייה לתודה ולהערכה המדריכה נורית בזל, שהוליכה אותנו ברחובות ירושלים תוך הפגנת ידע רב ומקצועיות. זכינו בסיור מהנה וחוויתי בזכותה ועל כך התודה. להתראות בטיולים הבאים"
- עפרה ועמרי נגב -
"אבקש לשוב ולהודות לך על הסיור המעניין והמושכל שקיימת לשופטי בית הדין לעבודה. נהנינו מאד מהדרכתך, מן הידע ומשאר הרוח שהרעפת עלינו. בשמי ובשם כל שופטי בית הדין שהשתתפו בסיור תבואי על התודה והברכה"
- נילי ארד -

מתאים לגילאים: 18 ומעלה

איפה נפגשים? ירושלים

סיור משוררות – כותבות הכל במכחול

אלזה לסקר שילר, רחל, לאה גולדברג, זלדה ויונה וולך הן גיבורות הסיור כותבות הכול במכחול. שכונת שערי חסד הציורית ושכונת רחביה היפה הן הרקע לסיור מרגש בעקבות חמש המשוררות שכולן ציירו, היו בירושלים וירושלים הייתה בשירתן.
אלזה לסקר שילר היהודיה נחשבת כיום לגדולה במשוררות גרמניה. רחל חיפשה אהבה בירושלים. לאה גולדברג הייתה יוצרת רבת פנים. זלדה הייתה משוררת פורצת דרך ברחוב החרדי. יונה וולך נודעה כאכספרסיוניסטית ונועזת.
את כולן "נפגוש" בטיול מרגש זה.

שערי חסד

הוקמה ב-1907 כשכונה מודרנית ל"מתנגדים". השכונה הוקמה ביזמת נפתלי צבי פורוש ואביו, ר' שלמה זלמן פורוש, ונקראה על שם הגמ"ח שהקים האב ב-1870. בסיור משוררות נראה את השכונה המשנה היום את המראה שלה, אך עדיין שומרת על חן העבר. נעבור ליד בית המדרש הגר"א ונראה את שעון השמש שיצר משה שפירא, יהודי חרדי חובב אסטרונומיה שעשה שעוני שמש מיוחדים ומדוייקים. הסופר חיים באר מספר על משה שפירא בספרו "חבלים". אבי הדמות המרכזית בספר נוסע לפתח תקווה כדי לשכנע את משה שפירא לבוא לירושלים ולתקן את שעון השמש בבית כנסת "זהרי חמה" ברחוב יפו, אך לא מצליח כי משה שפירא זוכר שהבריטים רוצים כי יעלה להר הבית לתקן שם שעונים שניזוקו. לא עוזרות ההפצרות וגם ההבטחה שהבריטים כבר עזבו את הארץ… בשכונת שערי חסד נראה את הבתים המקוריים ואת בורות המים, וגם את הבתים שבנו עולים חדשים חרדיים מארצות הרווחה שבאו בשנים האחרונות לאזור. באזור זה יפה לטייל בחג החנוכה ולראות את החנוכיות המוצבות מחוץ לבתים לפירסום הנס. עוד על סיור חנוכיות.

רחביה

שכונת גנים שנוסדה בתקופת המנדט ותושביה היו שמנה וסלתה של העיר, בהם מנהיגי הישוב כמו הנשיא יצחק בן-צבי ורעייתו – רחל ינאית, ד"ר מנחם אוסישקין – ראש הקרן הקיימת, ד"ר ארתור רופין – ראש מחלקת ההתיישבות של ההסתדרות הציונית, אנשי רוח כפרופ' הוגו ברגמן – מקים הספרייה הלאומית והרקטור הראשון של האוניברסיטה העברית, פרופ' גרשום שלום הקבליסט, המשורר אברהם בן-יצחק סונה והפרופ' ארנסט סימון. חלק מהם היו בקשרים עם כמה מהמשוררות, ובטיול בעקבות משוררות נספר על קשרים אלה.

 

שמי נורית בזל, בעבר הייתי מורה לספרות ולמעלה מעשרים שנה אני מורת דרך.
התמחתי בסיורים וטיולים בירושלים ורבים מסיוריי הם סיורים ספרותיים.
הייתי רכזת בקורס מורי דרך של משרד התיירות. אני מדריכה במוסדות תרבות שונים בהם: יד יצחק בן-צבי, קתדראות עממיות מכון אבשלום, תרבות לישראל ועוד.

הזמן עכשיו